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Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2025
Advertisements of ultra-processed products outside food outlets : field evidence from Montevideo, Uruguay
Ares, Gastón
;
Alcaire, Florencia
;
Brunet, Gerónimo
;
Otterbring, Tobias
;
Costa, María
;
Verdier, Sofía
;
Curutchet, María Rosa
;
Bonilla, Luciana
;
Turra, Sergio
;
Risso, Fernanda
;
Vidal, Leticia
2025
An exploration of the motives underlying the selection of the food outlets where people purchase fresh foods in Montevideo, Uruguay
Ares, Gastón
;
Brunet, Gerónimo
;
Giménez, Ana
;
Vidal, Leticia
2009
Aplicación de elastografía por retorno temporal a la evaluación de textura en quesos
Barrios, Sofía
;
Brum, Javier
;
Ares, Gastón
;
Lema, Patricia
;
Canetti, Rafael
;
Negreira, Carlos
2023
Buying vertically farmed produce: comparison of people with lower and higher stated purchase likelihood
Ares, Gastón
;
Chheang, Sok L.
;
Jaeger, Sara R.
2022
Capturing food-elicited emotions: facial decoding of children’s implicit and explicit responses to tasted samples
Galler, Martina
;
Grendstad, Åse Riseng
;
Ares, Gastón
;
Varela, Paula
2024
Characteristics of digital marketing of food outlets selling prepared foods: analysis of Instagram posts
Machín, Leonardo
;
Gugliucci, Vanessa
;
Natero, Virginia
;
Alcaire, Florencia
;
de León, Carolina
;
Otterbring, Tobias
;
Ares, Gastón
2022
Children’s sweet tooth: explicit ratings vs. implicit bias measured by the approach avoidance task (AAT)
Galler, Martina
;
Mikkelsen, Emma
;
Næs, Tormod
;
Liland, Kristian Hovde
;
Ares, Gastón
;
Varela, Paula
2022
Consumer perception of purple-fleshed sweet potatoes: hedonic, sensory, and emotional expectations
Lado, Joanna
;
Vicente, Esteban
;
Rodríguez, Gustavo
;
Ares, Gastón
2022
Consumer perspectives on the inclusion of nutritional warnings in retail food establishments
Antúnez, Lucía
;
Curutchet, María Rosa
;
Moratorio, Ximena
;
Giménez, Ana
;
Ares, Gastón
2024
Development of food literacy in children and adolescents: implications for the design of strategies to promote healthier and more sustainable diets
Ares, Gastón
;
De Rosso, Sofia
;
Mueller, Carina
;
Philippe, Kaat
;
Pickard, Abigail
;
Nicklaus, Sophie
;
van Kleef, Ellen
;
Varela, Paula
2024
Effects of front-of-package nutrition labelling systems on objective understanding and purchase intention in Panama: results from a multi-arm parallel-group randomised controlled trial
da Silva Gomes, Fabio
;
Ríos Castillo, Israel
;
Leal Correa, Leon Ramon
;
Cruzado, Bethy
;
Ares, Gastón
;
Urquizar Rojas, Carlos Felipe
;
González Madden, Elka
;
Victoria, Jorge
2022
Exploring the economic and environmental effects of food waste in Uruguayan households
Giménez, Ana
;
Alcaire, Florencia
;
Vitola, Agustina
;
Curutchet, María Rosa
;
Ares, Gastón
2023
How do CATA questions work?: relationship between likelihood of selecting a term and perceived attribute intensity
Jaeger, Sara R.
;
Chheang, Sok L.
;
Jin, David
;
Ryan, Grace S.
;
Ares, Gastón
2022
How do nutritional warnings work on commercial products?: results from a hypothetical choice experiment
Alcantara, Marcela de
;
Ares, Gastón
;
Deliza, Rosires
2016
Influence of socio-demographic characteristics on different dimensions of household food insecurity in Montevideo, Uruguay
Rossi, Máximo
;
Ferre, Zuleika
;
Curutchet, María Rosa
;
Giménez, Ana
;
Ares, Gastón
2024
Is this advertisement designed to appeal to you? :adolescents’ views about Instagram advertisements promoting ultra-processed products
Ares, Gastón
;
Antúnez, Lucía
;
Alcaire, Florencia
;
Natero, Virginia
;
Otterbring, Tobias
2022
Listening to children voices in early stages of new product development through co-creation: creative focus group and online platform
Galler, Martina
;
Myhrer, Kristine S.
;
Ares, Gastón
;
Varela, Paula
2024
Moderators of the effect of household food insecurity on food consumption among Uruguayan children and adolescents
Brunet, Gerónimo
;
Girona, Alejandra
;
Fajardo, Gabriela
;
Ares, Gastón
2022
Núcleo Interdisciplinario Alimentación y Bienestar Evidencia generada en los primeros 10 años 2012 - 2022
Alcaire, Florencia
;
Antúnez, Lucía
;
Ares, Gastón
;
Bergara, Daniel
;
Bonilla, Luciana
;
Brunet, Gerónimo
;
Cabrera, Magela
;
Canzani, Javier
;
Carrato, Silvina
;
Ceriani, Florencia
;
Curutchet, María Rosa
;
de León, Carolina
;
Fajardo, Gabriela
;
Galicia, Luis
;
Giménez, Ana
;
Girona, Alejandra
;
Gugliucci, Vanessa
;
Machín, Leandro
;
Magnani, Daiana
;
Marrero, Cecilia
;
Moratorio, Ximena
;
Natero, Virginia
;
Rodríguez, Raquel
;
Santín, Viviana
;
Saravia, Luisa
;
Varela, Leticia
;
Vidal, Leticia
;
Vitola, Agustina
2015
Relación entre los estilos cognitivos dependencia e independencia de campo y la selección de etiquetas de yogur
Mawad, Franco
;
Trías, Marcela
;
Ares, Gastón
;
Maiche, Alejandro