english Icono del idioma   español Icono del idioma  

Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12008/2108 How to cite
Title: Early school dropouts in developing countries: an integer approach to guide intervention. The case of Uruguay
Authors: Patrón, Rossana
Type: Documento de trabajo
Keywords: DESERCIÓN, EDUCACIÓN SECUNDARIA, CALIDAD DE LA EDUCACIÓN, PAÍSES EN DESARROLLO
Issue Date: 2008
Publisher: UR. FCS-DE
Series or collection: Documento de Trabajo / FCS-DE; 16/08
Citation: PATRÓN, R. "Early school dropouts in developing countries: an integer approach to guide intervention. The case of Uruguay ". Documento de Trabajo / FCS-DE; 16/08. UR. FCS-DE, 2008.
License: Licencia Creative Commons Atribución – No Comercial – Sin Derivadas (CC BY-NC-ND 4.0)
Appears in Collections:Documentos e Informes de Investigación - Facultad de Ciencias Sociales

Files in This Item:
File Description SizeFormat  
DT E 2008-16.pdf99,11 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons