english Icono del idioma   español Icono del idioma  

Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.12008/29666 How to cite
Title: Pedagogia de Paulo Freire e Terapia Comunitária Integrativa
Authors: Lazarte, Rolando
Type: Artículo
Keywords: Pedagogia, Paulo Freire, Terapia comunitária integrativa, Empoderamento, Autonomía
Descriptors: REDES COMUNITARIAS, ENSEÑANZA, EMPODERAMIENTO, PARTICIPACIÓN SOCIAL
Issue Date: 2016
Abstract: La pedagogía de Paulo Freire es uno de los pilares teóricos de la Terapia Comunitaria Integrativa. En este artículo, se examinan algunas de estas intersecciones.

Paulo Freire’s pedagogy is one of the theorical basis of Communitarian Integrative Therapy. In this article are examined some of these interconections.

A pedagogia de Paulo Freire é um dos pilares teóricos da Terapia Comunitária Integrativa. Neste artigo, se examinam algumas destas interseções.
Description: http://rue.fenf.edu.uy/index.php/rue
Publisher: Udelar. FE
IN: Rev. urug. enferm; 11 (1)
ISSN: 0797-6194
e-ISSN: 2301-0371
Citation: Lazarte, R. "Pedagogia de Paulo Freire e Terapia Comunitária Integrativa"Rev. urug. enferm; 11 (1) [en línea] 2016. 4 p.
License: Licencia Creative Commons Atribución - No Comercial - Sin Derivadas (CC - By-NC-ND 4.0)
Appears in Collections:Revista Uruguaya de Enfermería - Facultad de Enfermería

Files in This Item:
File Description SizeFormat  
RUE2016v11n1Lazarte.pdf113,2 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons