Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.12008/29666
How to cite
Title: | Pedagogia de Paulo Freire e Terapia Comunitária Integrativa |
Authors: | Lazarte, Rolando |
Type: | Artículo |
Keywords: | Pedagogia, Paulo Freire, Terapia comunitária integrativa, Empoderamento, Autonomía |
Descriptors: | REDES COMUNITARIAS, ENSEÑANZA, EMPODERAMIENTO, PARTICIPACIÓN SOCIAL |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | La pedagogía de Paulo Freire es uno de los pilares teóricos de la Terapia Comunitaria Integrativa. En este artículo, se examinan algunas de estas intersecciones. Paulo Freire’s pedagogy is one of the theorical basis of Communitarian Integrative Therapy. In this article are examined some of these interconections. A pedagogia de Paulo Freire é um dos pilares teóricos da Terapia Comunitária Integrativa. Neste artigo, se examinam algumas destas interseções. |
Description: | http://rue.fenf.edu.uy/index.php/rue |
Publisher: | Udelar. FE |
IN: | Rev. urug. enferm; 11 (1) |
ISSN: | 0797-6194 |
e-ISSN: | 2301-0371 |
Citation: | Lazarte, R. "Pedagogia de Paulo Freire e Terapia Comunitária Integrativa"Rev. urug. enferm; 11 (1) [en línea] 2016. 4 p. |
License: | Licencia Creative Commons Atribución - No Comercial - Sin Derivadas (CC - By-NC-ND 4.0) |
Appears in Collections: | Revista Uruguaya de Enfermería - Facultad de Enfermería |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | ||
---|---|---|---|---|---|
RUE2016v11n1Lazarte.pdf | 113,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License