Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.12008/18381
How to cite
Title: | Hacia una educación sustentable o ¿por qué embarrarnos? |
Authors: | Fascioli, Miguel |
Type: | Artículo |
Descriptors: | ESCUELAS PRIMARIAS (EDIFICIOS), ARQUITECTURA SOSTENIBLE |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Udelar. FADU |
Series or collection: | Revista de la Facultad de Arquitectura n.14, pp.164 |
Citation: | Fascioli, M. "Hacia una educación sustentable o ¿por qué embarrarnos?". Revista de la Facultad de Arquitectura n.14. [en línea] 2016 pp.164 |
License: | Licencia Creative Commons Atribución – No Comercial – Sin Derivadas (CC BY-NC-ND 4.0) |
Appears in Collections: | Revista de la Facultad de Arquitectura - Facultad de Arquitectura, Diseño y Urbanismo |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | ||
---|---|---|---|---|---|
FASRR142016.pdf | 73,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License